سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سینک ایلیا استیل

سینک بلفاست، مانند این سینک از Rangemaster، یک بیانیه سبک واقعی ایجاد می کند


شیرآلات و لوازم آشپزخانه
البته هیچ قیمت سینک ایلیا استیل آشپزخانه ای بدون لوازم جانبی کامل نخواهد بود. در زیر به رایج ترین گزینه های لوازم جانبی سینک آشپزخانه نگاهی می اندازیم.

شیرهای همزن سینک آشپزخانه

مناسب برای استفاده با سینک هایی که دارای یک سوراخ شیر هستند، شیرهای همزن سینک آشپزخانه در طرح های بسیار متنوعی عرضه می شوند. معمولاً با یک دسته برای کنترل دما و جریان طراحی می شوند، آنها به شما امکان می دهند جریان های سرد و گرم را به راحتی ترکیب کنید تا به دمای آب عالی برسید.

شیرآلات آشپزخانه در طیف گسترده ای از سبک های مختلف مانند مدرن و سنتی موجود است و همچنین دارای ویژگی های مفیدی مانند اسپری های بیرون کش است که به هنگام شستن قابلمه ها و تابه ها کمک می کند.

برای کمک به شما در یافتن شیری که کاملاً سازگار است، مجموعه‌ای از بسته‌های شیر و سینک آشپزخانه با ارزش عالی را ارائه می‌کنیم، بنابراین نیازی به ترکیب و تطبیق ندارید.
شیرهای آب جوش فوری

این نوع شیر، جایگزینی فزاینده محبوب برای کتری سنتی تر، هر زمان که به آن نیاز داشته باشید، آب جوش فوری را تحویل می دهد. در طرح‌های مختلف موجود است، از جمله شیرهای تکی که برای کار در کنار شیر میکسر موجود شما طراحی شده‌اند، و همچنین طرح‌های 3 در 1 که لوازم گرم، سرد و جوش را ارائه می‌دهند، شیرهای آب جوش فوری ایده‌آل هستند اگر به راحتی می‌خواهید.

با راهنمای خرید فوری شیر آب جوش ما بیشتر بیاموزید
زباله های سینک آشپزخانه

واحد زباله سینک آشپزخانه معمولاً از یک دوشاخه تشکیل شده است، بنابراین می توانید کاسه را به راحتی پر کنید، و یک زهکشی که روی لوله زباله شما قرار می گیرد. برخی از دوشاخه ها دارای فیلتری هستند که ذرات غذا را می گیرد تا از مسدود شدن لوله های شما جلوگیری کند. همچنین ضایعات با اندازه های مختلف برای کاسه های آبکش وجود دارد.

واحدهای دفع زباله

یک واحد دفع زباله به شما امکان می دهد ضایعات مواد غذایی را قبل از شستشوی لوله کشی به شکل تقریبا مایع کاهش دهید. در حالی که آنها در انگلستان چندان رایج نیستند، می توان آنها را در انواع خاصی از سینک آشپزخانه نصب کرد. اگر این چیزی است که در آشپزخانه خود می خواهید، همیشه بهتر است با یک متخصص لوله کشی در مورد گزینه های نصب صحبت کنید.


مواردی که باید قبل از خرید در نظر بگیرید
چقدر از آن استفاده خواهید کرد؟

اگر به طور منظم ظروف، قابلمه ها و تابه ها را می شویید، ارزش خرید سینک ظرفشویی بزرگتر با تخته تخلیه و/یا کاسه آبکش را دارد. با این حال، اگر به سادگی از سینک خود برای شستشو استفاده می کنید، مدل کوچکتر ممکن است مناسب تر باشد.

دنبال چه قیافه ای می روی؟

اگر به دنبال دستیابی به یک سبک مدرن یا معاصر هستید، می توانید یک طرح ساده از فولاد ضد زنگ یا طرح کامپوزیت کوارتز/گرانیت به رنگ مشکی را انتخاب کنید که با یک شیر میکسر شیک همراه شده است. برای آشپزخانه‌های سنتی، یک سینک سرامیکی در زیر کوه، مانند سینک بلفاست، ایده‌آل خواهد بود و با یک شیر آشپزخانه سنتی کامل می‌شود.

جایگزینی یا بخشی از آشپزخانه جدید؟

اگر به سادگی یک سینک آشپزخانه قدیمی را جایگزین می کنید، باید قبل از خرید، اندازه، جهت و نوع اتصالات را به دقت در نظر بگیرید. اگر بخشی از یک چیدمان آشپزخانه جدید است، این به شما آزادی بیشتری در هنگام انتخاب می دهد.

گارانتی ها

تمام سینک های آشپزخانه ای که ما در اختیار ما قرار می دهیم با ضمانت های گسترده ارائه شده توسط هر سازنده جداگانه ارائه می شوند. همیشه ارزش این را دارد که این موارد را در نظر بگیرید و دقیقاً بررسی کنید که هر ضمانت چه چیزی را پوشش می دهد.


سینک آشپزخانه بخرید
اکنون شما این دانش را دارید، چرا با کلیک بر روی تصویر زیر، طیف شگفت‌انگیز سینک‌های آشپزخانه، از جمله سینک‌های آب‌کش، سینک‌های بلفاست، سینک‌های باتلر و موارد دیگر را مرور نکنید.

بهترین سینک های آشپزخانه: سبک های مناسب برای هر آشپزخانه
توسط ربکا فاستر منتشر شده در 04 اوت 2021

بهترین سینک آشپزخانه چیست؟ ما تفاوت ها را در متریال و سبک می سنجیم تا بتوانید انتخاب مناسبی برای فضای خود داشته باشید
سینک آشپزخانه هنوز یک ویژگی حیاتی در هر آشپزخانه ای است، حتی اگر بیشتر آشپزخانه های مدرن با ماشین ظرفشویی برای رسیدگی به حجم زیاد عرضه می شوند. برای شستن سبزیجات، گلدان های شستشو و گاهی اوقات به عنوان یک واحد دفع زباله استفاده می شود، مهم است که مدلی را انتخاب کنید که مطابق با سبک زندگی شما و همچنین ظاهری زیبا باشد.

سینک آشپزخانه ای که انتخاب می کنید به نحوه استفاده شما از آشپزخانه بستگی دارد. اگر زیاد آشپزی نمی کنید و برای اکثر عملیات تمیز کردن به ماشین ظرفشویی خود متکی هستید، ممکن است یک کاسه سطح عملکرد عالی را ارائه دهد. در انتهای دیگر مقیاس، آشپزخانه‌های خانوادگی شلوغ یا آن‌هایی که به آشپزان مشتاق تعلق دارند، ممکن است از یک چیدمان همه‌کاره‌تر بهره ببرند که شامل یک کاسه اضافی، عملکرد دفع زباله و شیر آب گرم است. مواد، نگهداری و نصب همگی ملاحظات کلیدی هستند.

(بیشتر: طراحی آشپزخانه)

بهترین مواد سینک آشپزخانه چیست؟
اولین تصمیم شما هنگام انتخاب بهترین سینک آشپزخانه، مواد است. اینها رایج ترین مواد سینک آشپزخانه و مزایا و معایب آنها هستند.
سینک استیل آشپزخانه
سینک آشپزخانه از جنس استنلس استیل از Franke

مجموعه سینک‌های فرانک Mythos MYX از جنس استنلس استیل و سینک‌های زیر نصب شده با هر ماده روی میز کار سازگار است. (اعتبار تصویر: Franke)
این انتخاب عملی بادوام، ماندگار و تمیز نگه داشتن آن آسان است. مهم است که گیج سینک فولادی را بررسی کنید - یعنی عددی که ضخامت ماده را نشان می دهد. اعداد کوچکتر نشان دهنده لایه ضخیم تری از فولاد است. در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید یک سینک با گیج 18 نصب کنید، اگرچه برخی از مدل‌های سطح بالا با گیج 16 ارائه می‌شوند که کمترین حد ممکن است.

از نظر تعمیر و نگهداری، فولاد ضد زنگ راه حلی برای نگهداری کم ارائه می دهد. پس از استفاده از سینک، شستشوی سریع با آب صابون آن را به صورت روزانه تمیز نگه می دارد. تمیز کردن هفتگی با یک پاک کننده کرم به فلز کمک می کند تا درخشندگی جذاب خود را حفظ کند.

سینک های سرامیکی آشپزخانه
سینک برتر Athlone Butler از ویکتوریا لوله کشی

علاوه بر مواد، باید تصمیم بگیرید که آیا سینک می خواهید یا کاسه دوتایی. (اعتبار تصویر: لوله کشی ویکتوریا)
این انتخاب سنتی یک زیبایی شناسی جاودانه را ارائه می دهد. اگرچه سینک‌های سرامیکی آشپزخانه معمولاً با طرح‌های بلفاست و باتلر مرتبط می‌شوند، مجموعه‌ای از مدل‌های زیر نصب شده و داخلی در دسترس هستند. سرامیک نسوز یک گزینه محبوب است.

برای تمیز کردن با یک پارچه نرم پاک کنید، اما از پاک کننده های ساینده که خطر کدر شدن سطح براق سطح سرامیکی شما را دارند، خودداری کنید.

سینک های کامپوزیت آشپزخانه


منبع :
https://victoriaplum.com/blog/posts/kitchen-sink-buying-guide