سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هود مخفی سفید بیمکث

هود بیمکث اجاق گاز هوا، بخار و بوهای نامطلوب را که دست در دست پخت و پز می آیند بیرون می کشد و بوی تازگی در آشپزخانه شما ایجاد می کند. برای انجام این کار از یک فن استخراج کننده برای فیلتر کردن هوا استفاده می کند و یا آن را به بیرون می فرستد یا آن را به داخل اتاق باز می کند.


وجود هود مخفی سفید بیمکث استخراج کننده روی دیوار همیشه راحت نیست، بنابراین مانند هود بیمکثهای معمولی دودکشی و سایبانی، ما همچنین مدل هایی داریم که می توانند در بالای جزیره ساخته شوند، یا استخراج کننده های نزولی که از روی میز کار بالا می روند. اگر این برای شما نیست، اجاق گازهای هواکش ما (القایی یا گازی) ممکن است مناسب باشند!

هود اجاق گاز یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه شماست. با این حال، هنگام انتخاب سبک اغلب نادیده گرفته می شود. در حالی که سایر ایده‌های طراحی مانند کمد آشپزخانه، میز کار و سینک ظرفشویی شما تأثیر قابل توجهی بر روی سطح کلی شما دارند، هود اجاق گازی که انتخاب می‌کنید نیز تأثیر بسزایی دارد.


یک هود آشپزخانه شیک را انتخاب کنید تا در بالای اجاق گاز خود قرار بگیرید. پنکه گیر آشپزخانه شما مسئول حذف دود و بو از خانه شما است، اما این بدان معنا نیست که نمی تواند عالی به نظر برسد!


یک هود اجاق گاز شیشه ای منحنی را برای یک روکش فوق مدرن انتخاب کنید، یا یک هود اجاق گاز دودکش دار را برای یک مورد دلخواه انتخاب کنید. فن های استخراج داخلی یک راه عالی برای افزودن عملکرد یکپارچه به آشپزخانه شما هستند و گزینه های سیاه و استیل زیادی برای کاوش در اینجا وجود دارد.



انواع هود بیمکثهای اجاق گاز ایستاده و یکپارچه ما در طیف وسیعی از اندازه ها هستند - از عرض 50 سانتی متر تا 60 سانتی متر تا 90 سانتی متر و بالاتر - بنابراین ما یک هود بیمکث کاملاً متناسب با آشپزخانه شما خواهیم داشت. برای کمک به پیدا کردن آن، راهنمای اندازه گیری هود بیمکث اجاق گاز مفید ما را بررسی کنید.


همه آنها پوشش های متفاوتی نیز دارند. ما مدل‌های شیشه‌ای منحنی را طراحی کرده‌ایم که ظاهری مدرن به آشپزخانه شما می‌بخشد، و همچنین فن‌های استخراج‌کننده فولادی ضد زنگ برای مطابقت با بقیه لوازم شما.


ما می خواهیم یافتن هود بیمکث اجاق گاز ایده آل را بسیار آسان کنیم، بنابراین راهنمای خرید هود بیمکث اجاق گاز پر از نکات مفید برای کمک به شما ایجاد کرده ایم. و هنگامی که برای شروع خرید آماده شدید، از صفحات معاملات ما و همچنین بهترین خریدهای هود بیمکث اجاق گاز ما دیدن کنید، که چند گزینه انتخاب شده توسط کارشناسان ما را نشان می دهد که فکر می کنیم شما دوست خواهید داشت.

خرید اینترنتی اجاق گاز آشپزخانه


 


آشپزی در خانه چه برای شما یک لذت باشد یا یک ضرورت خسته کننده، یک عمل تقریباً اجتناب ناپذیر است. هیچ چیز مغذی‌تر از غذایی نیست که در خانه درست می‌شود، مطابق با ذائقه‌ی شما، و فقط با تعادل مناسب ادویه‌هایی که به آن عادت کرده‌اید. این امر باعث می شود که داشتن یک آشپزخانه مجهز به یک نیاز اساسی حتی برای مینیمال ترین خانه ها تبدیل شود.


آشپزخانه به عنوان مهم‌ترین بخش خانه در نظر گرفته می‌شود، زیرا پخت و پز و خوردن 3 وعده غذایی در روز یک نیاز اساسی انسان است. داشتن یک آشپزخانه به روز با لوازم با کیفیت باعث می شود فرآیند پخت و پز و تمیز کردن شما ساده، راحت و بدون اشکال باشد.


 


برای شروع فرآیند راه‌اندازی آشپزخانه‌تان، ابتدایی‌ترین وسیله‌ای که به آن نیاز دارید یک اجاق گاز آشپزخانه است که بیشتر به عنوان اجاق گاز یا گاز شناخته می‌شود. بیشتر وعده های غذایی که می خورید به احتمال زیاد روی خود اجاق گاز طبخ می شوند. وسایل دیگر مانند مایکروویو، آسیاب میکسر و فر به اندازه اجاق گاز مورد استفاده قرار نخواهند گرفت، به خصوص در آشپزی هندی. این باعث می شود خرید اجاق گاز یکی از مهم ترین چیزهایی باشد که برای خانه خود می خرید.


 


اجاق گاز یا اجاق گاز آشپزخانه چیست؟


 


یک اجاق گاز معمولی در بالای میز آشپزخانه شما قرار دارد و به یک سیلندر LPG یا یک خروجی گاز لوله متصل است که گاز پخت و پز را برای کل ساختمان یا واحد شما تامین می کند. هر دو اجاق گاز و اجاق گاز آشپزخانه دارای چند عنصر مشترک هستند، مانند تعداد ثابتی مشعل، تنظیم کننده شعله و اجاق گاز شیشه ای. اکثر اجاق‌ها و اجاق‌های آشپزخانه باکیفیت دارای مشعل‌های برنجی باکیفیت هستند تا اطمینان حاصل شود که می‌توانید برای مدت طولانی از آن‌ها استفاده کنید.


 


در حالی که اجاق های گاز خارجی هستند و می توان آنها را روی پیشخوان جابه جا کرد، اجاق گاز آشپزخانه شما یک وسیله داخلی است که به پیشخوان متصل می شود. اجاق آشپزخانه به طور خاص خریدی است که توسط صاحبان خانه انجام می شود تا اجاره دهندگان، زیرا یک وسیله ثابت برای آشپزخانه است. هنگام طراحی آشپزخانه، اجاق گاز داخلی همیشه ترجیح داده می شود زیرا ظاهری باکلاس و بدون درز به آشپزخانه می بخشد.


 


ویژگی های اجاق گاز و اجاق گاز آشپزخانه

? اجاق گاز با جرقه زنی خودکار


چه با فندک های گازی راحت تر باشید چه نباشید، داشتن اجاق گاز با جرقه زنی خودکار بسیار بی دردسرتر است. گم کردن فندک اجاق گاز یا داشتن فندکی که دیگر کار نمی کند می تواند بسیار آزاردهنده باشد. خود اشتعال یک گزینه عالی برای کسانی است که دوست دارند لوازم آشپزخانه خود را به حداقل برسانند.


 


? محدوده اندازه مشعل و تعداد مشعلها


برخی از ما با خانواده های کوچکتر به یک اجاق گاز تمام عیار با 4 شعله نیاز نداریم. یک خانواده بزرگتر به احتمال زیاد به 4 مشعل با اندازه های مختلف نیاز دارد، و Reliance Digital دارای طیف وسیعی از اجاق گاز و اجاق گاز است که طیف وسیعی از اندازه و تعداد مشعل را ارائه می دهد.


ما همچنین پیکربندی‌های مختلفی را برای اجاق‌ها ارائه می‌کنیم - برخی از آنها یک شعله دارند، و برخی دیگر هر 4 شعله دارند. می‌توانید اجاق‌های شیشه‌ای با 2 و 3 شعله را نیز خریداری کنید.


 


 


نکاتی که باید قبل از خرید اجاق گاز آشپزخانه خود در نظر بگیرید


 


قبل از سرمایه گذاری در یک اجاق گاز یا اجاق گاز آشپزخانه برای خانه خود باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. اینجا اند:


? بودجه شما برای اجاق گاز جدید یا اجاق گاز آشپزخانه شما چقدر است؟


? آیا اجاق گاز آشپزخانه قابل جابجایی یا خارجی می خواهید یا یک اجاق گاز متصل؟


? در حال حاضر چند نفر در خانواده شما هستند و بنابراین به چه تعداد مشعل نیاز دارید؟


? کدام رنگ ها با ترجیحات زیبایی شناختی شما مطابقت دارند و آیا آن رنگ ها در برند انتخابی شما موجود است؟


? اجاق گاز خودکار را ترجیح می دهید یا اجاق گاز دستی؟


? پیشخوان آشپزخانه شما چقدر فضا برای اجاق گاز یا اجاق گاز دارد؟


 


ما پیشنهاد می کنیم قبل از شروع و سرمایه گذاری در اجاق گاز یا اجاق گاز آشپزخانه به همه این عوامل تعیین کننده توجه کنید.


 


برندهایی که باید مراقب ظروف آشپزخانه باشند


 


Reliance Digital طیف بسیار وسیعی از اجاق‌ها و اجاق‌های آشپزخانه را برای انتخاب شما در اختیار دارد، خواه بودجه شما کم باشد یا تجملات، چه خانواده شما کوچک باشند یا بزرگ، یا خواه یک اجاق گاز معمولی یا پر از ویژگی‌ها. از بین مارک‌های مورد اعتماد مانند Hindware، Kutchina، Hafele، Kaff، Faber، Prestige و بسیاری دیگر انتخاب کنید.


 


می‌توانید به Reliance Digital اعتماد کنید تا رقابتی‌ترین قیمت‌ها را در مورد اجاق‌ها، اجاق‌های آشپزخانه و طیف وسیعی از لوازم آشپزخانه به شما ارائه دهد. ما مطمئن می شویم که چندین وسیله برای رفع نیازهای اولیه، بلکه برای ارضای خود نیز وجود دارد.



منبع
https://ao.com/cooking/cooker-hoods-and-extractor-fans

https://www.wickes.co.uk/Products/Kitchens/Kitchen-Appliances/Cooker-Hoods/c/1000957